Komunikační strategie značky Toyota

Název práce: Komunikační strategie značky Toyota
Autor(ka) práce: Kalabzová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Matlas, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce bylo zhodnotit komunikační strategii značky Toyota na českém trhu. Proto se první část práce zaměřuje na určení teoretického rámce popisujicího teorii komunikace a v druhé části se zaměřuje na popis komunikační strategie, jak ji realizuje Toyota v ČR. Následně je proveden rozbor detekujicí hlavní slabá místa komunikace a dále jsou definovány návrhy pro zlepšení komunikace, které zajistí zvýšenou úspěšnost a efektivitu komunikace.
Klíčová slova: -
Název práce: Communication Strategy at Toyota
Autor(ka) práce: Kalabzová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Matlas, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: Communication Strategy at Toyota
Autor(ka) práce: Kalabzová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Matlas, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2008
Datum podání práce: 1. 6. 2008
Datum obhajoby: 24. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9646/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: