Fenomenologická analýza vztahu k mediálním influencerům

Název práce: Fenomenologická analýza vztahu k mediálním influencerům
Autor(ka) práce: Gajdučeňa, Bogdan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sigmund, Tomáš
Oponenti práce: Horný, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce zkoumá povahu vztahu mezi odběratelem a influencerem. Fenomenologicky se analyzují rozhovory s odběrateli a takto získané poznatky o jejich smýšlení se srovnávají se smýšlením mytologickým. Cílem práce je porovnat dva druhy smýšlení a propojit tak znalosti napříč obory marketingu a psychologie náboženství. Přínosem pro obor by pak byla větší základna znalostí pro kreativní i teoretické insighty.Nejprve se uvede oblast influencer marketingu, způsob analýzy a nakonec mytologická část. Poté následuje analýza jednotlivých rozhovorů, shrnutí a závěr.
Klíčová slova: Kvalitativní výzkum; Psychologie; Mytologie; Influencer marketing
Název práce: Phenomenological Analysis of the Influencer-Follower Relationship
Autor(ka) práce: Gajdučeňa, Bogdan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sigmund, Tomáš
Oponenti práce: Horný, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper examines the nature of the relationship between a follower and the influencer he follows. Phenomenological analysis of interviews generates data about their mindset. That is then compared to a mythological mindset. The goal of this paper is to establish a relationship between two areas of knowledge: influencer marketing and psychology of religion. The result would be a bigger body of knowledge for creative and theoretical insights.Influencer marketing is introduced first, then the research method, then the mythological part. Individual interview analysies follow, and after a meta-analysis comes the conclusion.
Klíčová slova: Qualitative Research; Psychology; Mythology; Influencer Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2017
Datum podání práce: 13. 12. 2017
Datum obhajoby: 2. 2. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62547/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: