Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka

Název práce: Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Autor(ka) práce: Zdeňková, Milena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vlček, Radim
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V práci jsou srovnávány velikosti hodnoty pro zákazníka, kterou by zákazník získal zakoupením jednoho ze dvou produktů "lyžařská bunda". Hodnocení vybraných produktů bylo provedeno marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. V práci je diskutována vhodnost užití a vypovídací schopnost jednotlivých pojetí hodnoty pro zákazníka a vybrána nejlepší varianta.
Klíčová slova: hodnota; univerzalita; marketing; hodnocení; zákazník; produkty; inovace
Název práce: Product Evaluation by Marketing, Innovative and Universal Conception of Customer Value
Autor(ka) práce: Zdeňková, Milena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vlček, Radim
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Product Evaluation by Marketing, Innovative and Universal Conception of Customer Value
Autor(ka) práce: Zdeňková, Milena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vlček, Radim
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 6. 2008
Datum podání práce: 4. 6. 2008
Datum obhajoby: 11. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9728/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: