Online marketing a komunikace

Název práce: Online marketing a komunikace
Autor(ka) práce: Andrýsová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kálecký, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem a komunikací. Jejím cíle je zjistit a zhodnotit chování a postoje uživatelů internetu v ČR vůči různým online marketingovým komunikacím na základě primárního výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce se v první části zabývá teoretickým vymezením marketingu, internetu a online marketingu. Dále podává přehled o nástrojích marketingu na internetu a trendech v této oblasti. V praktické části jsou zhodnoceny a interpretovány výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě autor reflektuje stanovený cíl práce a dává základní doporučení pro společnosti.
Klíčová slova: internet; online marketing; marketing
Název práce: Online marketing and communication
Autor(ka) práce: Andrýsová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Kálecký, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with online marketing and communication. It aims to identify and assess the behavior and attitudes of Internet users in the Czech Republic towards various types of online marketing communications based on a primary research conducted through a questionnaire survey. The thesis deals with the theoretical definition of marketing, Internet and online marketing in the first part. It further provides an overview of Internet marketing tools and trends in this field. In the practical part, the results of the questionnaire survey are assessed and interpreted. On their basis, the author reflects the stated aim of the thesis and gives recommendations for companies.
Klíčová slova: marketing; internet; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2017
Datum podání práce: 22. 4. 2018
Datum obhajoby: 20. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60536/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: