Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení

Název práce: Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení
Autor(ka) práce: Frühaufová, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Zdenková, Karolína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje strategickému řízení hotelu pomocí marketingu. Jejím cílem je vytvoření marketingového plánu na základě analýzy současného fungování vybraného ubytovacího zařízení. Marketingový mix je navržen tak, aby byl snadno aplikovatelný a optimálně přizpůsobený konkrétnímu ubytovacímu zařízení. Práce využívá poznatky u obecného marketingu, které jsou doplněny specifiky marketingu služeb. V teoretické části je poté představen také cestovní ruch a jeho vliv na ekonomiku.
Klíčová slova: marketing; marketingový mix; Cestovní ruch; marketingová strategie; hotelnictví; marketing služeb
Název práce: Marketing mix of the chosen accommodation facility
Autor(ka) práce: Frühaufová, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Zdenková, Karolína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the issue of strategic hotel management run by marketing. Its propose is creating of marketing strategy based on the results of analysis of the selected accommodations facility. Marketing mix is designed to be optimal for the facility and easy to apply. The thesis implements knowledge from general marketing, which is consequently supplemented by characteristics of marketing of services. In the theoretical part is also introduced tourism and its impact on economy.
Klíčová slova: Tourism; Marketing strategy; Marketing mix; Accommodations facility / facilities; Hospitality; Marketing; Marketing of service

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 5. 2017
Datum podání práce: 24. 4. 2018
Datum obhajoby: 5. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62064/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: