Analýza nákupního chování zákazníků v plzeňských hypermarketech

Název práce: Analýza nákupního chování zákazníků v plzeňských hypermarketech
Autor(ka) práce: Vávrová, Helena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Filipová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků ve vybraných plzeňských hypermarketech. Pomocí dotazníku byla zjišťována orientace na jednotlivé typy potravinářských prodejen, preference zákazníků, frekvence nákupu apod. Nejprve byla provedena analýza nákupních zvyklostí všech zákazníků, bez ohledu na šetřenou prodejnu, následně se výzkum zaměřuje na analýzu nákupního chování zákazníků dotázaných v jednotlivých hypermarketech.
Klíčová slova: -
Název práce: Analysis of purchase behavior of customers in the Pilsner hypermarkets
Autor(ka) práce: Vávrová, Helena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Filipová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: Analysis of purchase behavior of customers in the Pilsner hypermarkets
Autor(ka) práce: Vávrová, Helena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Filipová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 6. 2008
Datum podání práce: 5. 6. 2008
Datum obhajoby: 17. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9773/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: