Právní a etické otázky regulace reklamy zaměřené na děti

Název práce: Právní a etické otázky regulace reklamy zaměřené na děti
Autor(ka) práce: Bínová, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá vlivem reklamy na děti a její regulací. Vytyčuje hlavní problémové oblasti spojené s vývojem dítěte.
Klíčová slova: problémové oblasti; děti; etická regulace; právní regulace; Reklama

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 6. 2008
Datum podání práce: 6. 6. 2008
Datum obhajoby: 18. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9807/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: