Gamifikace a její využití v interním prostředí firmy
Název práce: | Gamifikace a její využití v interním prostředí firmy |
---|---|
Autor(ka) práce: | Růžička, Eduard |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Bruckner, Tomáš |
Oponenti práce: | Oliva, Radek |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato práce se věnuje gamifikaci, což je použití herních prvků v neherním prostředí, a možnostmi jejího využití v interním prostředí firmy. V práci jsou nejdříve shrnuty teoretické poznatky o tématu, zahrnující interní komunikací, cíle a cílové skupiny gamifikace a potřebné kroky k implementaci kvalitního, gamifikovaného řešení uvnitř podniku.Tyto poznatky jsou využity v návrhu a tvorbě interní, gamifikované, webové aplikace ve firmě Ferrero Česká s. r. o. V oblasti návrhu jsou definovány požadavky a smysl aplikace. K tvorbě byl využit framework Laravel, který je v práci představen včetně konkrétních příkladů použití. Práce se zároveň věnuje i ostatním komponentům, potřebným k tvorbě webové aplikace. V práci je následně popsán způsob a proces zavedení pilotního běhu této aplikace ve firmě. Poslední kapitola se věnuje vyhodnocení pilotního běhu aplikace. K tomu je využit dotazník uvnitř aplikace, určený managementu společnosti. Odpovědi z dotazníku jsou následně shrnuty a jsou z nich vyvozeny závěry, které lze použít ve vylepšování budoucích verzí této aplikace. |
Klíčová slova: | webová aplikace; gamifikace; Laravel; motivace; PHP; interní komunikace |
Název práce: | Gamification and its use in the internal environment of the company |
---|---|
Autor(ka) práce: | Růžička, Eduard |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Bruckner, Tomáš |
Oponenti práce: | Oliva, Radek |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This thesis deals with gamification, which is the use of game elements in a non-gaming envi-ronment, and the possibilities of its use in the internal environment of the company. The the-sis summarizes the theoretical knowledge about the topic, including internal communication, goals and target groups of gamification and the necessary steps to implement a quality, gami-fied solution within the enterprise.This knowledge is used in the design and creation of an internal, gamified, web application in Ferrero Česká s. r. o. In the section of design there are defined requirements and the purpose of the application. The Laravel framework, which is presented in the work including concrete examples of use, was used for the creation. At the same time, the work is devoted to other components needed to create a web application.The thesis describes the way and the process of introducing a pilot run of this application in the company. The last chapter deals with evaluation of the pilot run of the application. For this purpose, a questionnaire is used within the application, intended for the management of the company. The answers from the questionnaire are summarized and conclusions are drawn that can be used to improve future versions of this application. |
Klíčová slova: | gamification; PHP; internal communication; Laravel; web application; motivation |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 13. 12. 2017 |
---|---|
Datum podání práce: | 28. 4. 2018 |
Datum obhajoby: | 19. 6. 2018 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/64227/podrobnosti |