Průzkum image společnosti STUDENT AGENCY na českém trhu

Název práce: Průzkum image společnosti STUDENT AGENCY na českém trhu
Autor(ka) práce: Mazalovská, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá firemním image s aplikací na společnost STUDENT AGENCY.V teoretické části zkoumá složky, které mají vliv na jeho utváření. V praktické části byl proveden průzkum a zhodnocen image STUDENT AGENCY.
Klíčová slova: Radim Jančura; STUDENT AGENCY; průzkum; image
Název práce: Exploration of the STUDENT AGENCY Company´s Image on the Czech Market
Autor(ka) práce: Mazalovská, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Exploration of the STUDENT AGENCY Company´s Image on the Czech Market
Autor(ka) práce: Mazalovská, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 6. 2008
Datum podání práce: 6. 6. 2008
Datum obhajoby: 30. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9817/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: