Marketingová komunikace produktu Mindflow a její vnímání vysokoškolskými studenty

Název práce: Marketingová komunikácia produktu Mindflow a jej vnímanie vysokoškolskými študentmi
Autor(ka) práce: Korim, Erik
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Prvá časť bakalárskej práce je (na základe informácií získaných z odbornej literatúry) venovaná zhrnutiu teoretických poznatkov spojených s problematikou marketingu. Ťažiskový dôraz je pri tom kladený na moderné formy marketingovej komunikácie. Z uvedených informácií následne čerpá praktická časť práce. V nej sú postupne spracované informácie o aktuálne využívaných prvkoch marktingovej komunikácie MINDFLOW. Hlavným informačným prínosom je pritom podrobne zanalyzovaný komunikačný mix, súvisiaci s opisovaným produktom. Vlastné poznatky sú pri tomto procese vhodne doplnené o cenné fakty získané priamo od marketingového vedenia spoločnosti. Záver praktickej časti práce patrí kvantitatívnemu marketingovému výskumu, realizovaného pomocou dotazníkového šetrenia na vzorke vysokoškolských študentov. Jeho podoba je prispôsobená požiadavkám kooperujúcej organizácie. Po zanalyzovaní výsledkov daného prieskumu sú spoločnosti následne navrhnuté subjektívne odporúčania pre budúce smerovanie jej marketingovej prezentácie.
Klíčová slova: marketing; marketingová komunikácia; študenti VŠ; marketingový mix; MINDFLOW; výživový doplnok
Název práce: Marketingová komunikace produktu Mindflow a její vnímání vysokoškolskými studenty
Autor(ka) práce: Korim, Erik
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
První část bakalářské práce je (na základě informací získaných z odborné literatury) věnovaná shrnutí teoretických poznatků spojených s problematikou marketingu. Hlavní důraz je při tom kladen na moderní formy marketingové komunikace. Z uvedených informací následně čerpá praktická část práce. V ní jsou postupně zpracovány informace o aktuálně využívaných prvcích marketingové komunikace MINDFLOW. Hlavním informačním přínosem je přitom podrobně zanalyzovaný komunikační mix, související s opisovaným produktem. Vlastní poznatky jsou při tomto procesu vhodně doplněny o cenná fakta získaná přímo od marketingového vedení společnosti. Závěr praktické časti práce patří kvantitativnímu marketingovému výzkumu, realizovaného pomocí dotazníkového šetření na vzorku vysokoškolských studentů. Jeho podoba je přizpůsobena požadavkům kooperující organizace. Po zanalyzovaní výsledků daného průzkumu jsou společnosti následně navrhnuty subjektivní doporučení pro budoucí směrování její marketingové prezentace.
Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; MINDFLOW; výživový doplněk; studenti VŠ
Název práce: The perception of the MINDFLOW marketing communication by university students
Autor(ka) práce: Korim, Erik
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The first part of this bachelor thesis is dedicated to the summary of theoretical knowledge related to the field of marketing, while emphasis is placed on the modern forms of marketing communication. Consequently, the practical part of the thesis is then drawn from these information. This part also processes information about the currently used elements of the MINDFLOW marketing communication. The main informational benefit is presented by analysis of the communication mix related to the described product. Own knowledge is suitably complemented by valuable facts obtained directly from the company's marketing department. The conclusion of the practical part of the thesis belongs to the quantitative marketing research, completed by means of a questionnaire survey on a sample of university students. Its form is adapted to the requirements of the cooperating organization. After analyzing the results of the questionnaire subjective recommendations for the future direction of the company’s marketing presentation are provided.
Klíčová slova: marketing communication; marketing mix; nutrition supplement; university students; MINDFLOW; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 12. 2017
Datum podání práce: 13. 5. 2018
Datum obhajoby: 23. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64202/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: