Strategická analýza společnosti Pivovary Staropramen a. s

Název práce: Strategická analýza společnosti Pivovary Staropramen a. s
Autor(ka) práce: Dostálová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kohoutová, Helena
Oponenti práce: Krause, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce bylo provést strategickou analýzu společnosti tj. provést analýzu makrookolí, mirkookolí a analýzy vnitřních zdrojů a schopností společnosti. Dále byly určeny hybné změnotvorné sily a klíčové faktory úspěchu v odvětví. Stanovila jsem hlavní konkurenční výhody společnosti a pokusila jsem se nastínit strategický vývoj do budoucnosti.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 9. 2006
Datum podání práce: 1. 9. 2006
Datum obhajoby: 5. 9. 2006
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3738/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: