Internetový marketing v cestovním ruchu

Název práce: Internetový marketing v cestovním ruchu
Autor(ka) práce: Vetyšková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na novou formu marketingu.První část se věnuje teoretickému popisu jednotlivých složek internetového marketingu a jejich aplikaci v podnicích a rezervačních systémech cestovního ruchu, jako jsou cestovní kanceláře, letecké společnosti, prodejci letenek či ubytovací zařízení. Další část se týká praktického porovnávání jednotlivých podniků a rezervačních systémů. Cílem práce je na příkladech uvést, jak jsou v různých sektorech cestovního ruchu v ČR využívány možnosti internetového marketingu.
Klíčová slova: cestovní ruch; marketingové nástroje; internetový marketing; Internet
Název práce: Internet marketing in tourism
Autor(ka) práce: Vetyšková, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Internet marketing in tourism
Autor(ka) práce: Vetyšková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2008
Datum podání práce: 10. 6. 2008
Datum obhajoby: 27. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9877/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: