Analýza spokojenosti zákazníků hotelových služeb ve vybraném hotelu

Název práce: Analýza spokojenosti zákazníků hotelových služeb ve vybraném hotelu
Autor(ka) práce: Veselá, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Richter, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Nejdříve obecně definuji základní pojmy, metody a postupy měření spokojenosti zákazníků a v následující části se pokusím tyto poznatky aplikovat při analýze spokojenosti hostů hotelu Silva. Na základě výsledků provedeného měření se budu snažit splnit hlavní cíl celé práce, jímž jsou návrhy na možnosti zlepšení hotelových služeb ve vybraném hotelu.
Klíčová slova: -
Název práce: The Analysis of Customer Satisfaction of Hotel Services of Selected Hotel
Autor(ka) práce: Veselá, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Richter, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: The Analysis of Customer Satisfaction of Hotel Services of Selected Hotel
Autor(ka) práce: Veselá, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Richter, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2008
Datum podání práce: 10. 6. 2008
Datum obhajoby: 25. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9887/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: