Vstup firmy Milach s.r.o. na německý trh

Název práce: Vstup firmy Milach s.r.o. na německý trh
Autor(ka) práce: Charvát, Adam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Myslil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro firmu Milach s.r.o., zabývající se pronájmem obytných vozů a přívěsů. Podnikatelský plán má pomoci při rozhodování o výběru podnikatelského modelu, který bude firma využívat. Dále v sobě zahrnuje německý trh, konkrétně oblast Saska, který by měl zvýšit vytíženost současných vozů. Třetím cílem je pak vypracování postupu při expanzi firmy na zahraniční trh. Práce je rozdělena na dvě části, kdy v první teoretické části je obecně přiblížena problematika MSP, podnikatelský plán, expanze z pohledu modelu 7–tudes, digitální expanze a oblast ve které firma Milach s.r.o. podniká. Ve druhé praktické části je pak aplikován samotný podnikatelský plán na konkrétní firmu. V plánu je zahrnut právě německý trh a jsou v něm porovnány dva modely. Vedle podnikatelského plánu je zde vypracován model 7–tudes a digitální expanze pro firmu Milach s.r.o.
Klíčová slova: obytný vůz; Podnikatelský plán; expanze
Název práce: Entry of company Milach s.r.o. to the German market
Autor(ka) práce: Charvát, Adam
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Myslil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this Master´s Thesis is elaboration of business plan for company Milach s.r.o., which deals with rental of RV´s and caravans. Business plan should help to decide, which business model is better for the company. German market is also included in the business plan, specifically the Saxon area, which should increase the use of current vehicles. The next objective is to develop the company's expansion on the foreign market. The Master´s Thesis is divided into 2 parts. The first theoretical part is dealing with problematics of small and medium sized businesses, business plan, expansion from the point of view of model 7–tudes, digital expansion and the business area of the company. In the second practical part the business plan is applied to the specific company. In business plan there is included the German market and both models which are compared. In addition to the business plan there is developed the model 7–tudes and digital expansion for the company Milach s.r.o.
Klíčová slova: RV (recreational vehicle); Business plan; expansion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2018
Datum obhajoby: 12. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60163/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: