Kvalita služeb v bankách

Název práce: Kvalita služeb v bankách
Autor(ka) práce: Chourová, Stanislava
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Chvojková, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce hodnotí systém kreditních karet a především správy pohledávek v jedné nejmenované bance. Jedná se o systém kvality služeb především při získávání kreditní karty a dalšího užívání.A to bezprostředně souvisí s kvalitou Správy pohledávek, která je nejen službou pro klienty, ale i pro banku. Hodnoceno je poskytování informací, které ovlivňují rozhodování o kartě a mohou zbůsobit nedostatky při hrazení splátek. Pokud nejsou splátky hrazeny, přichází na řadu správa pohledávek, která řeší důvody nehrazení, informuje klienty o jejich povinnost a především jim objasňuje špatně pochopené informace.
Klíčová slova: pohledávky; služby; kreditní karta
Název práce: Quality of service in the banks
Autor(ka) práce: Chourová, Stanislava
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Chvojková, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Quality of service in the banks
Autor(ka) práce: Chourová, Stanislava
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Chvojková, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2008
Datum podání práce: 12. 6. 2008
Datum obhajoby: 25. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9953/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: