Marketingová strategie firmy Pietro Filipi při vstupu na zahraniční trhy

Název práce: Marketingová strategie firmy Pietro Filipi při vstupu na zahraniční trhy
Autor(ka) práce: Uhrová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Korauš, Antonín
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na výběr vhodné marketingové strategie pietro filipi při vstupu na rumunský trh. Součástí práce je analýza rumunského trhu a z ní vycházející doporučení ohledně marketingové strategie. Zvláštní důraz je kladen na výběr vhodné lokality pro umístění nové prodejní jednotky společnosti v Bukurešti.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2008
Datum podání práce: 15. 6. 2008
Datum obhajoby: 30. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9991/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: