Využití sociálních medií v českém politickém marketingu

Název práce: Využití sociálních medií v českém politickém marketingu
Autor(ka) práce: Brousek, Adam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Řepa, Václav
Oponenti práce: Bruckner, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce zkoumá možností využití sociálních médií jako nástroje politického marketingu. V teoretické části je rozebrána charakteristika nejpoužívanějších sociálních sítí a aspekty politického marketingu obecně. V této části jsou dále charakterizovány nástroje politického marketingu a metriky ke stanovení míry impaktu. Praktická část obsahuje návrh kampaně na sociálních médiích pro zvoleného kandidáta, který vychází z dat získaných průzkumem mezi voliči. Součástí návrhu je i způsob monitorování a hodnocení komunikačních nástrojů. V závěru práce je zhodnocena role sociálních médií v kampani a jejich vliv na elektorát.
Klíčová slova: politický marketing; sociální média; komunální volby
Název práce: Use of social media in Czech political marketing
Autor(ka) práce: Brousek, Adam
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Řepa, Václav
Oponenti práce: Bruckner, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis examines the possibilities of using social media as a tool for political marketing. The theoretical part describes the characteristics of the most used social networks and aspects of political marketing in general. In this section are further described the tools of political marketing and the metrics for determining the impact rate. The practical part includes a formulation of a social media campaign for a selected candidate, based on data obtained through voters' research. The campaign formulation also includes a way of monitoring and evaluating communication tools. At the end of the thesis, the role of social media in the campaign and their influence on the electorate are evaluated.
Klíčová slova: political marketing; social media; municipal elections

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2017
Datum podání práce: 2. 12. 2018
Datum obhajoby: 23. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60720/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: