Marketingová komunikace Českého atletického svazu

Název práce: Marketingová komunikace Českého atletického svazu
Autor(ka) práce: Svoboda, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Českého atletického svazu. Hlavním cílem práce je zkoumat účinnost metod, kterými Český atletický svaz komunikuje se svými členy a fanoušky. Sekundární cíl spočívá ve vypracování návrhů a doporučení, jejichž implementace by měla vést ke zlepšení budoucí komunikace. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou představena teoretická východiska soudobé marketingové komunikace sportovní organizace a popis Českého atletického svazu jako organizace. Praktická část se skládá z analýzy současného komunikačního mixu, kvantitativního výzkumu komunikace se členy, kvalitativního výzkumu komunikace s fanoušky a z těchto částí vycházejících návrhů a doporučení.
Klíčová slova: marketingová komunikace; sportovní marketing; sportovní svaz
Název práce: Marketing communications of the Czech athletic federation
Autor(ka) práce: Svoboda, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the marketing communications of the Czech athletic federation. The main aim of this work is to investigate the effectiveness of methods by which the Czech athletic federation communicates with its members and fans. The secondary objective is developing proposals and recommendations which should lead to improvements in future communication. The thesis is divided into theoretical part and practical part. In the theoretical part Czech athletic federation is introduced and concepts of contemporary marketing communications in sport organizations are presented The practical part consists of communication mix analysis, quantitative research of communication with members, qualitative research of communication with the fans. In the last part of the thesis proposals for future communication indicated by the research are suggested
Klíčová slova: marketing communications; sport federation; sports marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 1. 2018
Datum podání práce: 10. 12. 2018
Datum obhajoby: 16. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64960/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: