Analýza firemní kultury finanční instituce

Název práce: Analýza firemní kultury finanční instituce
Autor(ka) práce: Kašková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Legnerová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává o analýze firemní kultury Československé obchodní banky, a. s. Cílem práce je zjistit, jak zaměstnanci organizace vnímají firemní kulturu se zaměřením na hodnoty společnosti a na základě vybraných metod navrhnout určitá opatření, která by přispěla k lepšímu vnímání a posílení firemní kultury, zejména hodnot, a zároveň tak zvýšila spokojenost a integritu zaměstnanců. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. První část práce představuje vymezení základních teoretických pojmů a principů týkajících se dané problematiky. Druhá část práce se zabývá představením společnosti a podrobným rozborem prvků firemní kultury. Na základě výsledků zjištěných pozorováním, informacemi z interních dokumentů a hloubkových rozhovorů jsou identifikována slabá místa a navržena řešení k odstranění definovaných nedostatků.
Klíčová slova: organizace; zaměstnanci; komunikace; hodnoty; strategie; kultura
Název práce: The analysis of corporate culture in financial institution
Autor(ka) práce: Kašková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Legnerová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis presents an analysis of corporate culture of Československá obchodní banka, a. s. The aim of the thesis is to explore the perception of the corporate culture, focusing on the values of the company, and based on the selected methods to propose certain measures contributing to the positive perception and enhancing the corporate culture, specifically its values, while increasing employee satisfaction and integrity. The diploma thesis is divided into two sections, theoretical part and practical part. The first part of the thesis presents the definition of basic theoretical concepts and principles related the researched topic. The second part introduces the company and provides detailed analysis of elements of corporate culture. Based on the research outcomes, collected through observations, internal document information, and in-depth interviews, analysis of weak points is conducted and solutions for removal of identified shortcomings are presented.
Klíčová slova: organization; employees; culture; strategy; values; communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 2. 2018
Datum podání práce: 11. 12. 2018
Datum obhajoby: 31. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66448/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: