Možnosti marketingové orientace na trhu sebevzdělávání v rámci volného času
Název práce: | Možnosti marketingové orientace na trhu sebevzdělávání v rámci volného času |
---|---|
Autor(ka) práce: | Rychnová, Barbora |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Koudelka, Jan |
Oponenti práce: | Vávra, Oldřich |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem diplomové práce je odkrytí osobních diferencí mezi lidmi na trhu sebevzdělávání, přičemž zjistit faktory, které tyto lidi ovlivňují při výběru služeb a na základě těchto skutečností navrhnout marketingovou orientaci pro společnosti působící na těchto trzích. První část práce se věnuje teoretickým vymezením jednotlivých pojmů souvisejících s problematikou volného času, volnočasových aktivit a dalšího vzdělávání. V druhé, analytické části práce, je provedena analýza primárních a sekundárních dat, přičemž sekundární data byla získána díky projektu MML-TGI a primární data byla získána vlastním výzkumem. Analýza sekundárních dat posloužila především pro odkrytí segmentů ve věkové kategorii 18 – 28 let. Pomocí dat z vlastního výzkumu byly segmenty detailněji vykresleny a na základě jejich specifikací byl doporučen marketingový směr pro společnosti působící na trhu dalšího vzdělávání. |
Klíčová slova: | Sebevzdělávání; Volný čas; SPSS; Segmentace; Marketing |
Název práce: | Possibilities of marketing orientation on self-education market within leisure time |
---|---|
Autor(ka) práce: | Rychnová, Barbora |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Koudelka, Jan |
Oponenti práce: | Vávra, Oldřich |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of the thesis is uncovering personal differences between people on the self-education market and to find out the factors that influence these people when chosing services. First part of my work is focused on theoretical specifications of particular terms connected to the topic of leisure time, leisure activities and further education. In second, analytical part of the thesis, you may find an analysis of primary and secondary data. Secondary data were collected thanks to MML-TGI project and pimary data were gathered through my own research. Secondary data analysis helped mainly to uncover segments in the cathegory 18 – 28. Thanks to data from my own research the segments were described in more details and a marketing direction was recommended to companies active on the market of further education, based on their specification. |
Klíčová slova: | Segmentation; Self-education; Leisure time; Marketing; SPSS |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra marketingu |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 15. 12. 2017 |
---|---|
Datum podání práce: | 11. 12. 2018 |
Datum obhajoby: | 30. 1. 2019 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/64858/podrobnosti |