Marketingová strategie turistického produktu ve venkovském prostředí

Název práce: Marketingová strategie turistického produktu ve venkovském prostředí
Autor(ka) práce: Pudíková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Krbová, Jana
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Zvolená problematika má za cíl najít takový způsob marketingového projevu, který je účinný a efektivní, zároveň ale finančně příznivý vzhledem k velikosti turistického produktu. V práci jsou uloženy dva výzkumné úkoly. První zahrnuje celkovou marketingovou situační analýzu, která produkt vyhodnotí a navrhne možné strategie. Druhým výzkumným úkolem je samotné vypracování marketingové strategie na základě provedených analýz v prvním výzkumném úkolu. V práci se lze setkat se subjektivitou, která se může objevit zejména ve vykonaných analýzách. Hodnocení bylo provedeno autorem práce bez přičinění někoho dalšího. Práce obsahuje několik grafických návrhů, které jsou rovněž prací samotného autora práce.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingová komunikace; marketingová situační analýza; venkovský produkt; marketingový mix
Název práce: Marketing strategy of a tourist product in a rural environment
Autor(ka) práce: Pudíková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Krbová, Jana
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic has been chosen in order to find marketing rhetoric that would not only be practical and effective but also economical in context of size of given tourist product. In this work there are two main goals of research. The first one focuses on overall marketing analysis which will analyse the product itself and come up with possible strategies. The second goal focuses on drawing up specific marketing strategy based on analysis executed in the first research phase. In this work one will be able to notice certain amount of subjectivity which might occur mainly during analysis. Evaluation of the research was executed by the author himself. This work will present several graphic concepts which also are exclusively author’s work.
Klíčová slova: marketing communication; marketing mix; marketing situaction analysis; marketing strategy; rural environment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2017
Datum podání práce: 20. 12. 2018
Datum obhajoby: 21. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63450/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: