Analýza marketingového mixu ve firmě Pleas a.s

Název práce: Analýza marketingového mixu ve firmě Pleas a.s
Autor(ka) práce: Smělá, Jitka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Přibyl, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce přibližuje a hodnotí jednotlivá ?P? marketingového mixu ve firmě Pleas a.s.. Nejprve charakterizuje jednotlivé složky marketingového mixu a snaží se nastínit možná řešení problému, který se týká distribuce. Na závěr je hodnocen chod firmy pomocí SWOT analýzy.
Klíčová slova: SWOT analýza; problém ohledně distribuce; Pleas a.s.; marketingový mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2008
Datum podání práce: 25. 6. 2008
Datum obhajoby: 2. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/10100/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: