Marketingová strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené

Název práce: Marketingová strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené
Autor(ka) práce: Dušková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hradský, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie desek na mezinárodní dámu pro zrakově postižené. Podrobně popisuje problematiku mezinárodní dámy jako sportu a zapojení zrakově postižených hráčů. K vytvoření marketingové strategie jsou použity metody analýza klíčových kompetencí, analýza budoucích scénářů a SWOT analýza.
Klíčová slova: Marketingová strategie; Marketingový mix; Mezinárodní dáma
Název práce: Marketing strategy of international draughts for visually impaired players
Autor(ka) práce: Dušková, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hradský, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the proposal of marketing strategy of international draughts for visually impaired. It contains more detailed description of international draugts as a sport and involvement of visually impaired players. Core competencies analysis, Analysis of future scenarios and SWOT analysis are used in order to propose the marketing strategy.
Klíčová slova: Marketing strategy; Marketing mix; International draughts

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 10. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67004/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: