Chování spotřebitele na příkladu vybraného produktu

Název práce: Chování spotřebitele na příkladu vybraného produktu
Autor(ka) práce: Krupička, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce zkoumá chování spotřebitele na trhu vstupenek. Cílem práce je na základě vlastního výzkumu zjistit, jak se spotřebitel na trhu vstupenek chová a co má pro něj při nákupu význam. Toto chování je zkoumáno jednak na příkladu klasického prodeje v kamenných prodejnách, tak na příkladech online prodeje jako moderního trendu přelomu tisíciletí. Práce se skládá z 5 částí. První popisuje chování spotřebitele, druhá se zaměřuje na online prodej, třetí vysvětluje metody marketingového výzkumu, čtvrtá odráží stav na trhu vstupenek v ČR a poslední kapitola je vyhodnocením vlastního dotazníkového šetření.
Klíčová slova: chování spotřebitele; e-shop; marketingový výzkum; dotazník; online prodej
Název práce: Consumer Behavior on a Selected Product Example
Autor(ka) práce: Krupička, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper examines consumer behavior in the ticket market. The aim of the thesis is to find out how the consumer on the ticket market behaves and what is important for him when he buys tickets. This behavior is explored on the example of classical sales in stone stores and on examples of online sales as a modern trend of the turn of the millennium. The work consists of 5 parts. The first describes consumer behavior, the second focuses on online sales, the third explains methods of marketing research, the fourth reflects the state of the ticket market in the Czech Republic and the last chapter evaluates the questionnaire survey.
Klíčová slova: consumer behavior; eshop; marketing research; online sale; questionnaire

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 4. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66615/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: