Úroveň znalostí studentů středních průmyslových škol o koncepci Průmysl 4.0
Název práce: | Úroveň znalostí studentů středních průmyslových škol o koncepci Průmysl 4.0 |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vítek, Lukáš |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Gála, Libor |
Oponenti práce: | Basl, Josef |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se věnuje znalostem o koncepci Průmyslu 4.0. Cílem práce je porovnat očekávané a reálné znalosti studentů středních průmyslových škol o tomto konceptu. Cíle práce bylo dosaženo pomocí elektronického didaktického testu, který byl následně vyhodnocen.Celá práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce vymezuje pojem Průmysl 4.0, definuje předpokládané oblasti znalostí o koncepci Průmysl 4.0 a nakonec detailně charakterizuje jednotlivé oblasti. Předpokládané znalosti byly rozděleny do oblastí Principy Průmyslu 4.0, bezpečnost, dopady Průmyslu 4.0 a technologické předpoklady. Druhá část bakalářské práce prezentuje vyhodnocení didaktického testu a vyvozuje z nich důsledky. |
Klíčová slova: | Průmysl 4.0; robotizace; automatizace; digitalizace; aditivní výroba; virtuální realita; rozšířená realita; střední průmyslová škola; didaktický test |
Název práce: | The knowledge level of the secondary school students on Industry 4.0 concept |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vítek, Lukáš |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Gála, Libor |
Oponenti práce: | Basl, Josef |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This bachelor thesis deals with the knowledge of the Industry 4.0 concept. The aim of the bachelor thesis is to compare the expected and real knowledge of technical high school students about this concept. The aim of the work was achieved through an electronic didactic test, which was subsequently evaluated.The bachelor thesis is divided into two parts. In the first part are defined the basic ideas of Industry 4.0, are also listed expected areas of knowledge about the concept of Industry 4.0 and finally characterizes the individual areas in detail. The expected knowledge is divided into the principles of Industry 4.0, security, effect of Industry 4.0 and technological assumptions. The second part of the bachelor thesis presents the evaluation of the didactic test and consequences. |
Klíčová slova: | additive manufacturing; virtual reality; Industry 4.0; robotics; industrial high school; didactic test; digitalization; automation; virtual reality |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 12. 2. 2019 |
---|---|
Datum podání práce: | 3. 5. 2019 |
Datum obhajoby: | 10. 6. 2019 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/68605/podrobnosti |