Návrh merchandisingové strategie

Název práce: Návrh merchandisingovej stratégie
Autor(ka) práce: Galdunová, Natália
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť merchandisingovú stratégiu pre predajňu s kreatívnym materiálom firmy Jukan,s.r.o. Práca je rozdelená na tri časti: teoretickú, metodologickú a praktickú časť. Teoretická časť obsahuje vymedzenie jednotlivých pojmov súvisiacich s problematikou merchandisingu. V metodologickej časti sa nachádza opis vykonávaného primárneho výskumu prostredníctvom pozorovania, rozhovoru a výskumu hodnotenia merchandisingu predajne zákazníkmi. Praktická časť zahrňuje základné informácie o sledovanej predajni a jej merchandisingu, výsledky pozorovania a prieskumu v predajni, hodnotenie predajne a návrh merchandisingovej stratégie. Stratégia je vytvorená na základe porovnania vypozorovaných skutočností a výsledkov prieskumu s teoretickými princípmi merchandisingu.
Klíčová slova: Merchandising; rozmiestnenie predajne; usporiadanie produktov
Název práce: Návrh merchandisingové strategie
Autor(ka) práce: Galdunová, Natália
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je navrhnout merchandisingovou strategii pro prodejnu s kreativním materiálem firmy Jukan, s.r.o. Práce je rozdělená na tři části: teoretickou, metodologickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vymezení jednotlivých pojmů souvisících s problematikou merchandisingu. V metodologické části se nachází opis vykonávaného primárního výzkumu prostřednictvím pozorování, rozhovoru a výzkumu hodnocení merchandisingu prodejny zákazníky. Praktická část zahrnuje základní informace o sledované prodejně a jej merchandisingu, výsledky pozorování a průzkumu v prodejně, hodnocení prodejny a návrh merchandisingové strategie. Strategie je vytvořena na základě porovnání vypozorovaných skutečností a výsledků průzkumu s teoretickými principy merchandisingu.
Klíčová slova: Merchandising; rozmístění prodejny; uspořádání produktů
Název práce: Proposal of the merchandising strategy
Autor(ka) práce: Galdunová, Natália
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to propose merchandising strategy for craft store of the company Jukan, s.r.o. Thesis is divided into three parts: theoretical, methodologic and practical part. The theoretical part consists of description of the key terms related to the issue of merchandising. The methodological part describes conducted primary research through observation, interview and survey of store´s merchandising viewed by its customers. The practical part includes basic information about craft store and its merchandising, records of observation and survey in the store, evaluation of the store and proposal of the merchandising strategy. Merchandising strategy is created based on comparison of the results of the observation and survey with the theoretical principles and rules of the merchandising.
Klíčová slova: Merchandising; store layout; merchandising display

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 4. 2018
Datum podání práce: 3. 5. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67960/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: