Tvorba reklamní fotografie automobilů

Název práce: Tvorba reklamnej fotografie automobilov
Autor(ka) práce: Lokša, Adam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krsek, Libor
Oponenti práce: Pelikán, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca je zameraná na súčasnú tvorbu reklamnej fotografie automobilov a jej účinnosť pri výbere automobilu. Cieľom je popísať hlavné spôsoby, ako reklamná fotografia automobilov vzniká a jej vplyvy na zákazníkov rôznych tried. Prvá časť je zameraná na vymedzenie pojmu reklamná fotografia automobilov a jej ciele. Následne sa zaoberá históriou, vývojom a súčasnými trendmi, ktoré sa používajú. Druhá časť sa zameriava na popis celého procesu tvorby reklamnej fotografie automobilov - kompozícia, prostredie, svetlo, technológie a techniky. Praktická časť na konkrétnych príkladoch analyzuje odlišné štýly používané podľa triedy, do ktorej sa automobil zaraďuje. Záverom sa práca zaoberá tým, aký vplyv má úroveň fotografie na rozhodovanie zákazníka.
Klíčová slova: fotografia; automobily; reklama; história; tvorba
Název práce: Production of automotive advertising photography
Autor(ka) práce: Lokša, Adam
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krsek, Libor
Oponenti práce: Pelikán, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Author in this thesis describes the purpose of photography in automotive advertising. The key points are to provide a general knowledge about photography in automotive advertising and how it can influence automotive customers. The first part of this thesis outlines the meaning of automotive photography in advertising and its main goals. The thesis also describes history, development and currect direction of photography in automotive advertising. The second part is focused on in depth description how is photography for automotive advertising created.The practical part analyzes the difference in styles among automotive segments and in the last part describes how quality of photography can influence customers’ buying decisions.
Klíčová slova: production; history; photography; automobiles; advertising
Název práce: Tvorba reklamní fotografie automobilů
Autor(ka) práce: Lokša, Adam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krsek, Libor
Oponenti práce: Pelikán, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřená na současnou tvorbu reklamní fotografie automobilů a její účinnost při výběru automobilu. Cílem je popsat hlavní způsoby, jak reklamní fotografie automobilů vzniká a její vlivy na zákazníky různých tříd. První část je zaměřená na vymezení pojmů reklamní fotografie automobilů a její cíle. Následně se zaobírá historií, vývojem a současnými trendy, které se používají. Druhá část se zaměřuje na popis celého procesu tvorby reklamní fotografie automobilů - kompozice, prostředí, světlo, technologie a techniky.Praktická část na konkrétních příkladech analyzuje odlišné styly používané podle třídy, do které se automobil zařazuje. Závěrem se práce zabývá tím, jaký vliv má úroveň fotografie na rozhodování zákazníka.
Klíčová slova: automobily; reklama; historie; tvorba; fotografie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 11. 2018
Datum podání práce: 3. 5. 2019
Datum obhajoby: 15. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67761/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: