Počítačová hra pro vstupní kurzy programování v jazyku Java
Název práce: | Počítačová hra pre vstupné kurzy programovania v jazyku Java |
---|---|
Autor(ka) práce: | Bobula, Dávid |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Pecinovský, Rudolf |
Oponenti práce: | Pavlíčková, Jarmila |
Jazyk práce: | Slovensky |
Abstrakt: | Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvorenie návrhu hry, ktorú by bolo možné použiťpri výuke vo vstupnom kurze programovania, a to konkrétne na Vysokej škole ekonomickej v Prahe v študijnom obore Aplikovaná informatika na fakulte Informatikya Štatistiky.V práci sú analyzované prístupy k postupne vylepšovaným programom v priebehuvýuky programovania na rôznych školách. Práca tiež rozoberá vhodné jazykya vývojové prostredia pre výuku programovania. Na základe tejto analýzy je následnepripravený návrh vlastnej hry s využitím metódy postupne vylepšovaného programu. |
Klíčová slova: | hry; Java; výuka programovania |
Název práce: | Computer game for beginner courses of programming in Java |
---|---|
Autor(ka) práce: | Bobula, Dávid |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Pecinovský, Rudolf |
Oponenti práce: | Pavlíčková, Jarmila |
Jazyk práce: | Slovensky |
Abstrakt: | The goal of this bachelor thesis is to create design of game, which could be used inteaching in beginner course of programming, specifically at University of economics inPrague, in learning course Applied Informatics at Faculty of Informatics and Statistics.In the thesis are analyzed approaches to continuously improving programs duringlearning of programming at different schools or universities. The thesis also consistsof summary of proper languages and development environments for learning of programming. Based on this analysis, there is subsequently created design for own gamewith usage of method of continuously improving program. |
Klíčová slova: | games; Java; programming learning |
Název práce: | Počítačová hra pro vstupní kurzy programování v jazyku Java |
---|---|
Autor(ka) práce: | Bobula, Dávid |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Pecinovský, Rudolf |
Oponenti práce: | Pavlíčková, Jarmila |
Jazyk práce: | Slovensky |
Abstrakt: | Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu hry, kterou by bylo možné použít při výuce ve vstupním kurzu programování, a to konkrétně na Vysoké škole ekonomické v Praze na studijním oboru Aplikovaná informatika na fakultě Informatiky a Statistiky.V práci jsou analyzovány přístupy k postupně vylepšovaným programům v průběhu výuky programování na různých školách. Práce též rozebírá vhodné jazyky a vývojová prostředí pro výuku programování. Na základě této analýzy je následně připravený návrh vlastní hry s využitím metody postupně vylepšovaného programu. |
Klíčová slova: | hry; Java; výuka programování |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 17. 9. 2018 |
---|---|
Datum podání práce: | 5. 5. 2019 |
Datum obhajoby: | 14. 6. 2019 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/67400/podrobnosti |