Redesign studentských stáží

Název práce: Redesign študentských stáží
Autor(ka) práce: Gburíková, Alžbeta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Bedřichová, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou študentských stáži. Cieľom je vytvoriť redesign komunikácie študentských stáži pre firmu Philip Morris s.r.o. V prvej časti je na základe teoretických znalostí vytvorený vzorec tvorby komunikácie študentských stáži všeobecne, tak aby bol využiteľný naprieč rôznorodými spoločnosťami v obore. Z vytvorenej teoretickej častí čerpe časť praktická, v rámci ktorej je vytvorená SWOT analýza firmy a následne pomocou benchmarkingu vypracovaná konkurencia firmy na trhu práce. Podrobnýn zhrnutím cieľovej skupiny a implementovaním výskumu, ktorý vznikol v rámci predmetu Multimediálny tender je vytvorený redesign komunikácie stáže. V záverečnej fáze je otestovaný nový spôsob komunikácie, v ktorom najdôležitešiu úlohu zohráva pracovný inzerát, sociálne siete a offline aktivity firmy. Testovanie pomocou hĺbkových rozhovorov podporilo myšlienky redesignu a zdôraznilo potrebu popisu ešte podrobnejšej špecifikácie každého pracovného miesta. Zároveň bola podporená myšlienka rozvinutia komunikácie zamestnávateľa s potenciálnym uchádzačom pomocou online i offline sféry.
Klíčová slova: komunikácia; pracovný inzerát; redesign; stáž; brand employment
Název práce: Redesign studentských stáží
Autor(ka) práce: Gburíková, Alžbeta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Bedřichová, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou studentských stáží. Jejím cílem je vytvořit redesign komunikace studentských stáží pro firmu Philip Morris s.r.o.. V první části práce je na základě teoretických znalostí vytvořen všeobecný vzorec tvorby komunikace studentských stáží, tak aby byl využitelný napříč různými společnostmi v daném oboru.Z vytvořené teoretické části čerpá část praktická, v rámci které je vytvořena SWOT analýza firmy a následně pomocí benchmarkingu vypracovaná konkurence firmy na trhu práce.Z podrobného shrnutí cílové skupiny a implementování výzkumu, který vznikl v rámci předmětu Multimediální tendr, je vytvořen redesign komunikace stáže.V závěrečné fázi je otestován nový způsob komunikace, v němž sehrává nejdůležitější roli pracovní inzerát, sociální sítě a offline aktivity firmy. Testování pomocí hloubkových rozhovorů podpořilo myšlenky redesignu a zdůraznilo potřebu ještě podrobnějšího popisu každé pracovní pozice. Zároveň byla podpořena myšlenka rozvinutí komunikace zaměstnavatele s potenciálním uchazečem pomocí online i offline sféry.
Klíčová slova: redesign; pracovní inzerát; komunikace; sáž; brand employment
Název práce: Redesign of students internships
Autor(ka) práce: Gburíková, Alžbeta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Bedřichová, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with students intherships. The purpose of this work is to redesign the communication of students internships for Philip Morris s.r.o. In the first part of the theses, based on a theoretical knowledge, a formula for creating communication is developed so that it can be used across diverse companies in the same field. Practical part, based on the theoretical part, features SWOT analysis of the company and competition on the labor market - developed by benchmarking. A redesign of the internship communication is created by summary of the target group and the implementation of the research that was created within the subject of Multimediální tender. In the final part, a new way of communication is tested in which the most important role is presented by job describion, social media and offline activities of the company. In – depth interview testing redesign ideas are supported and the need of even precise description of each job position is highlighted. At the same time, the idea of developing communication between an employer and a potential candidate trough the offline and online spheres is supported.
Klíčová slova: communication; internship; brand employment; job description; redesign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 2. 2019
Datum podání práce: 6. 5. 2019
Datum obhajoby: 13. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68518/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: