Franchising jako strategie pro expanzi start-upu

Název práce: Franchising jako strategie pro expanzi start-upu
Autor(ka) práce: Veselý, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat franchisovou příležitost start-upové společnosti Bosý Bod s.r.o. a vyhodnotit vhodnost její realizace za účelem tržní expanze společnosti. Po teoretickém úvodu autor zkoumá výhody a nevýhody franchisingu ve vztahu ke zmiňované společnosti a vytváří podklady pro pozdější tvorbu franchisové smlouvy. Důležitou částí práce je SWOT analýza ve vztahu k rozvoji franchisové příležitosti a akční plán pro její úspěšnou realizaci zpracovaný formou Ganttova diagramu. Autor v praktické části vytváří tzv. nabídkovou brožuru, která rámcově stanovuje spolupráci mezi franchisovými partnery, včetně franchisových a licenčních poplatků. Práce je doplněna o analýzu vnímání značky a korporátní identity společnosti Bosý Bod.
Klíčová slova: Podnikání; Expanze značky; Franchisová smlouva; Start-up; Franchising
Název práce: Franchising as a strategy for start-up expansion
Autor(ka) práce: Veselý, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this thesis is to analyze the franchise opportunity of start-up company Bosý Bod s.r.o. and to evaluate the suitability of its implementation for the purpose of market expansion of the company. After a theoretical introduction, the author examines the advantages and disadvantages of franchising in relation to the particular company and creates fundamental materials for later creation of a franchise agreement. The main part of the thesis is the SWOT analysis in relation to the development of franchise opportunity and action plan for its successful implementation displayed in Gantt diagram. In the practical part, the author creates a franchise brochure, a framework for cooperation between franchise partners, including franchise and license fees. The thesis is supplemented by analysis of brand perception and corporate identity of Bosý Bod.
Klíčová slova: Franchising; Franchise agreement; Start-up; Entrepreneurship; Brand expansion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2018
Datum podání práce: 9. 5. 2019
Datum obhajoby: 6. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67322/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: