Výzkum zákaznické spokojenosti vybrané cestovní kanceláře

Název práce: Výzkum zákaznické spokojenosti vybrané cestovní kanceláře
Autor(ka) práce: Hájková, Karen
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je posouzení zákaznické spokojenosti vybrané cestovní kanceláře. Zákaznická spokojenost bude zkoumána prostřednictvím korelační analýzy, na základě jednotlivých faktorů spokojenosti a celkové spokojenosti. Teoretická oblast charakterizuje hlavní pojmový aparát vztahující se k objasnění stěžejních faktorů a kritérií nutných pro analýzu druhé, praktické části práce. Rozebírá a objasňuje teoretická východiska jednotlivých používaných kategorií, která jsou využívána pro sledování a hodnocení postupů realizace uskutečňovaného průzkumu.Praktická část bakalářské práce je směrována na konkrétní postupy v uskutečňovaném průzkumu. Tato část přibližuje zjištěné výsledky v práci dané cestovní kanceláře a její jedné pobočky. S pomocí dotazníkového průzkumu sleduje plnění stanovených úkolů. V závěrečné části bakalářské práce je uvedena sumarizace zjištěných skutečností. Na základě těchto poznatků jsou navrženy některé možné přístupy k zákazníkům a ke službám, které jsou jimi požadovány. Pomocí těchto přístupů by mělo dojít k podpoře zákaznické spokojenosti.
Klíčová slova: Zákaznické očekávání a spokojenost; Zákazník a jeho profilování; Služby a jejich hodnocení; Dotazníkové šetření; Cestovní kancelář
Název práce: Customer satisfaction research of selected travel agency
Autor(ka) práce: Hájková, Karen
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is the evaluation of customer satisfaction of a specific travel agency. The customer's attitude will be examined using correlation analysis based on both individual and overall satisfaction factors. The theoretical section characterizes the main conceptual apparatus related to the discussed criteria vital for the practical thesis section and explains the theorems behind the factors used later on in the thesis. The practical section describes the specific processes used in the customer satisfaction survey and explains the outcomes of the research conducted in a single branch of the chosen travel agency. The conclusion of the thesis summarizes the findings and proposes possible improvements to the services offered by the agency which should assist in developing customer satisfaction.
Klíčová slova: Customer and Profiling; Customer Expectations and Satisfaction; Services and their Evaluation; Questionnaire; Travel Agency

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 7. 2018
Datum podání práce: 10. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66401/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: