Strategická analýza

Název práce: Strategická analýza
Autor(ka) práce: Mráz, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na strategickou analýzu podniku Footshop s.r.o. a přináší hodnocení komplexní situace na trhu z pohledu zkoumaného podniku. Práce je rozdělena na dvě části, kde teoretická část slouží k metodickému popisu analýz, které jsou dále konkrétně aplikovány na Footshop s.r.o. v praktické části. Příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku, vycházející z externí a interní analýzy v praktické části práce, jsou hodnoceny pomocí analýzy SWOT, z níž vychází i závěrečná strategická doporučení pro podnik. Pomocí nich pak společnost dosáhne získání konkurenční výhody, upevnění pozice na trhu nebo další expanze na nové trhy.
Klíčová slova: SWOT analýza; Strategická analýza; interní analýza; PEST analýza; Porterův model pěti sil; VRIO analýza; finanční analýza; externí analýza
Název práce: Strategic analysis
Autor(ka) práce: Mráz, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Boukal, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor’s thesis is focused on strategic analysis of Footshop s.r.o. company. The work is divided on two main parts. The first theoretical part is dedicated to methodological description of strategic analysis. The methodology is then applied in the second practical part on real company data. Opportunities, threats, weak and strong aspects of the company are results of external and internal strategic analysis. These are evaluated with SWOT analysis. The conclusion of the work is a set of recommendations for company strategy. This will help company make better strategic decisions, achieve competitive advantage, consolidate market position or prepare expansion into new markets.
Klíčová slova: VRIO analysis; external analysis; PEST analysis; Porter's five forces model; financial analysis; strategic analysis; SWOT analysis; internal analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 5. 2018
Datum podání práce: 10. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66094/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: