Strategická analýza společnosti INTERSNACK a.s

Název práce: Strategická analýza společnosti INTERSNACK a.s
Autor(ka) práce: Richterová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pernica, Karel
Oponenti práce: Honcová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je provedení strategické analýzy společnosti Intersnack a.s. a na jejím základě formulovat strategická doporučení. Tato práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vysvětluje základní terminologii a popisuje metody strategické analýzy. Tyto metody jsou posléze aplikovány na analýzu konkrétního podniku. Ke zhodnocení aktuální pozice firmy, jejích silných a slabých stránek a příležitostí a ohrožení bylo využito PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil, VRIO analýzy, finanční analýzy a nakonec SWOT analýzy. Ta shrnula celkovou strategickou analýzu a na jejím základě bylo možno formulovat strategická doporučení, která by v budoucnosti mohla společnosti pomoci s vylepšením její současné strategie.
Klíčová slova: Analýza okolí firmy; Interní analýza podniku; Strategická analýza
Název práce: Strategic Analysis of a Business Organization, INTERSNACK, a.s
Autor(ka) práce: Richterová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pernica, Karel
Oponenti práce: Honcová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Bachelor’s Thesis is an implementation of the strategic analysis of the company Intersnack a.s. and formulate strategic recommendations based on the analysis. This thesis is divided into two parts. The theoretical part explains the basic concepts and methods of the strategic analysis. These methods are applied to the analysis of a particular company in the practical part. PEST analysis, Porters’s model of five forces, VRIO analysis, financial analysis and finally SWOT analysis were used to evaluate the current position of the company, its strength, weaknesses, opportunities and threats. The SWOT analysis summarized the overall strategic analysis and, based on this, it was possible to formulate strategic recommendations that could help the company to improve its current strategy in the future.
Klíčová slova: Strategic Analysis; Analysis of external environment; Analysis of internal resources

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 2. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 7. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68978/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: