Vzdělávací metody využitelné v animaci kulturního dědictví na příkladu videohry Kingdome Come: Deliverence
Název práce: | Vzdělávací metody využitelné v animaci kulturního dědictví na příkladu videohry Kingdome Come: Deliverence |
---|---|
Autor(ka) práce: | Rudčenko, Ladislav |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Tyslová, Irena |
Oponenti práce: | Roubíčková, Anna |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem práce je přinést poznatky o využitelnosti videoher ve vzdělávání a animaci kulturního dědictví. V teoretické části práce se popisují animační metody použitelné v rámci animace kulturního dědictví a definuje se, co je to videohra a její metody vzdělávaní. Praktická část práce je případová studie, která zkoumá případ videohry Kingdome Come: Deliverence a to z ohledu použitelnosti této hry v rámci vzdělávání a animaci kulturního dědictví. Případová studie rozebírá jednotlivé aspekty této videohry a konfrontuje je s poznatky z teoretické části práce. Výsledkem je posouzení, zdali je tato hra vhodná pro dané účely. |
Klíčová slova: | animace; vzdělávání; videohry |
Název práce: | Educational methods usable in animation of cultural heritage on the example of the Kingdome Come: Deliverence video game |
---|---|
Autor(ka) práce: | Rudčenko, Ladislav |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Tyslová, Irena |
Oponenti práce: | Roubíčková, Anna |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of this work is to bring knowledge about the usability of video games in education and animation of cultural heritage. The theoretical part describes the education methods applicable in animation of cultural heritage and defines what the video game is and what are its educational methods. The practical part is a case study that examines the single case of the video game called Kingdome Come: Deliverence in terms of the usability of this game in education and animation of cultural heritage. This case study analyzes the various aspects of this video game and confronts them with the informations from the theoretical part of this thesis. The result is an assessment of whether this game is suitable for the purpose. |
Klíčová slova: | videogames; education; animation |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Arts Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra Arts managementu |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 6. 2. 2019 |
---|---|
Datum podání práce: | 13. 5. 2019 |
Datum obhajoby: | 4. 6. 2019 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/69201/podrobnosti |