Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu

Název práce: Analýza spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu
Autor(ka) práce: Snížková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Skála, Patrik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou spolupráce mezi firmou a hudebním festivalem jako nástroj event marketingu s praktickým zaměřením na hudební festival Hrady CZ a značku Jack Daniel’s. Cílem práce je zanalyzovat vzájemný vztah a nastínit výhody této spolupráce na konkrétním příkladu v České republice. Práce popíše možnosti financování hudebních festivalů, a především podpory festivalu prostřednictvím firmy. Z hlediska firem se zaměří na vysvětlení pojmu event marketing a vysvětlí, proč jej firmy řadí do své marketingové komunikace a jak může ovlivnit povědomí o značce. Praktická část představí význam event marketing pro značku Jack Daniel’s, důvody účasti značky na festivalu Hrady CZ a zhodnocení její úspěšnosti. Závěrem bude proveden vlastní průzkum, který zjišťuje, jak partnerství na festivalu ovlivňuje povědomí o značce a případně následující prodej i mimo něj.
Klíčová slova: event marketing; hudební festivaly; sponzoring; povědomí o značce; značka; Jack Daniel's
Název práce: The Analysis of a brand partnership of a music festival as a tool of event marketing
Autor(ka) práce: Snížková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Skála, Patrik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master’s thesis maps the analysis of a brand partnership of a music festival as a tool of event marketing. It focuses on the music festival Hrady CZ and Jack Daniel’s. The aim of this work is to analyse the partnership and the advantages of this cooperation on a concrete example in the Czech Republic. The thesis describes the possibilities of financing music festivals, with the particular focus on a support of the festival through the company. It also concentrates on an explanation of the concept of event marketing and how it influences the brand awareness. The practical part illustrates the event marketing organized by Jack Daniel’s on the music festival, the its participation aim and its following evaluation. One part of the thesis is defined by a survey which observes how the partnership in the festivals affects the brand awareness and sales after the festivals.
Klíčová slova: brand awareness; music festivals; Jack Daniel's ; partnership; brand; event marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 1. 2019
Datum podání práce: 14. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68286/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: