Marketing umělce a jeho značky

Název práce: Marketing umělce a jeho značky
Autor(ka) práce: Kašpar, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje komplexní marketingové stránce konkrétního umělce a jeho značky. Práce má klasické rozdělení na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je zaměření na specifika kulturních organizací v marketingu, která jsou relevantní pro oblast působení daného umělce. Praktická část obsahuje kombinaci marketingových výzkumů, aby bylo dosaženo celkového porozumění postojů, hodnot a směřování samotné značky i vybraných stakeholderů. Takto získané poznatky pak v souladu s odbornou literaturou tvoří základy pro navržení adekvátních doporučení a opatření, které pomohou umělci s budováním a rozvojem dané značky.
Klíčová slova: marketing; hudba; značka; umění; kultura
Název práce: Marketing of an artist and her brand
Autor(ka) práce: Kašpar, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is dedicated to a complex marketing of an artist and her brand. Thesis is divided into two typical parts – theoretical and practical. Theoretical part is focused on specifics of cultural organizations in marketing which are relevant to the field of business of the artist. Practical part contains combination of marketing research methods to obtain general understandings of attitudes, values and directions of development of the brand itself and selected stakeholders. The findings thus obtained in accordance with literature form the basis for proposing adequate recommendations that could improve the brand of the artist.
Klíčová slova: Marketing; Music; Brand; Art; Culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 11. 2018
Datum podání práce: 14. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67641/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: