Marketingový plán Rodného domu Ferdinanda Porscheho

Název práce: Marketingový plán Rodného domu Ferdinanda Porscheho
Autor(ka) práce: Dlasková, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá tématem marketingu, konkrétně marketingového plánování. Cílem práce je analýza současné situace Rodného domu Ferdinanda Porscheho a formou marketingového plánu navržení nové možné marketingové strategie a taktiky. V teoretické části práce je věnována pozornost jednak marketingu a marketingovému plánování, ale také teorii muzeologie či animace kulturního dědictví. Ze zmíněné teorie vychází praktická část. Nejprve je provedena analýza současné situace Rodného domu Ferdinanda Porscheho, k níž jsou použity tradiční marketingové analýzy, spolu s dotazníkovým šetřením. Ze situační analýzy následně vychází formulace marketingového plánu pro rok 2020, od cílů, přes marketingovou strategii a taktiku, až po harmonogram konkrétních opatření. V práci je využita nejen odborná literatura a jiné veřejně dostupné zdroje, ale klíčovými zdroji bylo především mnoho interních materiálů poskytnutých provozovatelem Rodného domu Ferdinanda Porscheho.
Klíčová slova: Arts marketing; Marketing muzea; Strategický marketing; Marketingové plánování; Marketingový plán; Marketing kulturních organizací
Název práce: Marketing plan of the Ferdinand Porsche Birth House
Autor(ka) práce: Dlasková, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the topic of marketing, specifically marketing planning. The aim of the thesis is to analyse the current situation of the Ferdinand Porsche Birth House and to design a new possible marketing strategy and tactics in the form of a marketing plan. The theoretical part is not devoted only to marketing and marketing planning, but also to the theory of museology and animation of a cultural heritage. The next practical part is based on the theoretical part. At first, the current situation of the Ferdinand Porsche Birth House is analysed, to which traditional marketing analyses are used together with a questionnaire survey. The situation analysis is followed by the formulation of the marketing plan for the year 2020. It consists of goals, marketing strategy, tactics and the schedule of specific measures in the conclusion. This thesis does not use only professional literature and other publicly available sources, but the key sources were also many internal materials provided by the management of the Ferdinand Porsche Birth House.
Klíčová slova: Museum Marketing; Strategic Marketing; Marketing Planning; Marketing Plan; Marketing of Cultural Organizations; Arts Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2018
Datum podání práce: 25. 6. 2019
Datum obhajoby: 9. 9. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66285/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: