Vliv podnikového vzdělávání na identifikaci zaměstnanců s podnikem

Název práce: Vliv podnikového vzdělávání na identifikaci zaměstnanců s podnikem
Autor(ka) práce: Hlaváčková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Komárková, Lenka
Oponenti práce: Míková, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem vzdělávání, které probíhá v podnicích, na identifikaci a také spokojenost zaměstnanců s podnikem. Cílem práce je zjistit, jakou mírou přispívají formy a metody podnikového vzdělávání k identifikaci zaměstnanců a co dalšího ovlivňuje identifikaci a spokojenost. Teoretická část přibližuje, co vše zahrnuje vzdělávání, jak probíhají jeho fáze a jakými metodami lze zaměstnance vzdělávat. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum v konkrétní společnosti, kde je zjišťována míra identifikace zaměstnanců na jednotlivých pozicích. Výzkum ukazuje, jaké konkrétní faktory přispívají k identifikaci a také fakt, že vzdělávání je jen jedním prvkem v kombinaci těchto faktorů. Z výsledků jsou navržena doporučení a opatření pro společnost, na jejichž základě je možné zvýšit míru identifikace a spokojenosti zaměstnanců.
Klíčová slova: podnikové vzdělávání; zaměstnanci; míra identifikace; společnost
Název práce: The impact of enterprise education on identifying employees with the enterprise
Autor(ka) práce: Hlaváčková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Komárková, Lenka
Oponenti práce: Míková, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the impact of education, that takes place in companies, on identification and employee satisfaction with the company. The purpose of this thesis is to find out how the forms and methods of enterprise education contribute to the identification of employees and what further influences identification and satisfaction. The theoretical part describes what the education includes, how its phases are going and what methods can be used to educate employees. The practical part includes quantitative research in a particular company, where the level of identification of employees in individual positions is determined. This research shows what specific factors contribute to identification and also the fact that education is just one part in combination of these factors. The results suggest recommendations and measures for the company on the basis of which it is possible to increase the level of identification and satisfaction of employees.
Klíčová slova: enterprise education; level of identification; employees; company

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 4. 2018
Datum podání práce: 27. 6. 2019
Datum obhajoby: 26. 8. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65830/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: