Principy marketingové komunikace českých vysokých škol ve směru k ruskojazyčným studentům

Název práce: Principy marketingové komunikace českých vysokých škol ve směru k ruskojazyčným studentům
Autor(ka) práce: Alferova, Valeriya
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Závodný Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Fiala, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketingová komunikace je nedílnou součásti fungování českých vysokých škol. V posledních letech se Česko střetlo s problémem ve formě slabších popu-lačních ročníků a tím i s malou obsazeností VŠ. I přes to, že tento problém není věcný, měl by se řešit. Tato práce je zaměřena na popsaní důležitých marketin-gových aspektů pro přilákaní vybrané skupiny studentů na vysoké školy. Jako jeden z dílčích cílů práce je vyčlenění marketingových nástrojů, které jsou schopné oživit vybranou českou fakultu. Výsledkem práce je na základě získaných údajů od respondentů vytvořit vhodný návrh pro naplnění kapacit FM VŠE pomoci přilákaní studentů ze zahraničí.
Klíčová slova: Komunikace ; Jazyková škola ; Studenti; Marketing
Název práce: Principles of marketing communication of Czech universities in the direction to Russian-speaking students
Autor(ka) práce: Alferova, Valeriya
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Závodný Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Fiala, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Marketing communication is an integral part of the functioning of Czech universities. In recent years, Czech Republic has encountered a problem in the form of weaker populations and thus a low occupancy rate of universities. Despite the fact that this problem is not everlasting, it should be solved. This work is focused on describing important marketing aspects for attracting a selected group of students to universities. One of the aims of the thesis is to spot marketing tools that are able to revive a selected Czech faculty. The main aim of this work is to create a suitable proposal, which is based on the obtained data from respondents, for fulfilling FM VŠE capacities with help of attracting students from abroad .
Klíčová slova: Marketing ; Communication; Students ; Language classes

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 4. 2018
Datum podání práce: 28. 6. 2019
Datum obhajoby: 26. 8. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65881/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: