Event Management Strategie společnosti TBM Evolution Group

Název práce: Event Management Strategy of TBM Evolution Group
Autor(ka) práce: Kobernyk, Kateryna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The development of the event industry and its specialization created opportunities for management professionals to be involved in event management processes. Different approaches for running these processes are suggested by experts. This study provides an overview of the event planning and management processes created and used by Prague-based company TBM Evolution Group. The interviews with three departments of TBM were scheduled in order to obtain deep knowledge on their internal processes and operations. In addition, participation in several marketing and sales briefings was obligatory, as it was required to go through the whole process of event organization from beginning to the end. The analysis of the primary collected data highlights the weaknesses of TBM and offers solutions to each of them. Based on these results and research, TBM’s top management has an overview of the main internal processes together with the weaknesses and considers proposed recommendations to be implemented.
Klíčová slova: conference; event management; event planning; event industry; event
Název práce: Event Management Strategie společnosti TBM Evolution Group
Autor(ka) práce: Kobernyk, Kateryna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Rozvoj a specializace eventového průmyslu umožnily profesionálům v oblasti řízení zapojovat se do procesů eventového managementu. Odborníci na tyto procesy nahlížejí s různými přístupy. Tato studie poskytuje přehled procesů eventového plánování a procesního řízení, které byly vytvořeny a jsou v současnosti používány pražskou společností TBM Evolution Group. Rozhovory se třemi odděleními TBM byly naplánovány s cílem získat hlubší znalosti o jejich interních procesech a činnostech. Účast na několika marketingových a prodejních akcích byla navíc nezbytná, neboť bylo nutné projít celým procesem eventové organizace od začátku do konce. Analýza primárně shromážděných údajů upozorňuje na slabé stránky TBM a nabízí jejich adekvátní řešení. Na základě těchto výsledků šetření má vrcholový management společnosti TBM přehled o hlavních interních procesech a jejich slabých místech, a může tak zvážit implementaci navrhovaných opatření.
Klíčová slova: událost; konference; eventový management; eventové plánování; eventový průmysl

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2018
Datum podání práce: 29. 11. 2019
Datum obhajoby: 9. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67076/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: