Možnosti gamifikace v podnikových procesech

Název práce: Možnosti gamifikace v podnikových procesech
Autor(ka) práce: Marek, Viktor
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novotný, Ota
Oponenti práce: Pour, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu pojmu gamifikace a podnikových procesů: získávání zaměstnanců, vzdělávání zaměstnanců, motivování zaměstnanců a jejich možností gamifikace. Diplomová práce by měla sloužit jako přehledný materiál pro orientaci v této oblasti. Dále by práce měla sloužit jako technický návod pro čtenáře, kteří se rozhodli gamifikovat některý z vybraných podnikových procesů. Hlavním cílem teoretické části této diplomové práce je analýza pojmu gamifikace a vybraných podnikových procesů s možnost jejich gamifikace. Cílem praktické části je na základě nabytých znalostí z teoretické části navrhnout gamifikovaná řešení pro vybrané podnikové procesy. Pro proces motivování zaměstnanců je vytvořen prototyp gamifikace za využití programu Hubspot CRM a Pointagram. Oba tyto programy jsou v práci analyzovány i s postupem vytváření daného řešení ve vybraných programech. Konec praktické části tvoří validace prototypu, která je založena na zpětné vazbě lidí z reálného pracovního prostředí. Na jejímž základě lze předpokládat, že daný prototyp lze nasadit v reálném pracovním prostředí s kladnými motivačními účinky.
Klíčová slova: Pointagram; možnosti gamifikace v podnikových procesech; Gamifikace; Hubspot CRM
Název práce: Possibilities of gamification in business processes
Autor(ka) práce: Marek, Viktor
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novotný, Ota
Oponenti práce: Pour, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the analysis of the concept of gamification and business processes: recruitment, employee education, employee motivation and their possibilities of gamification. The thesis should serve as a well-arranged material for orientation in this area. Furthermore, the work should serve as a technical guide for readers who have decided to gamify any of the selected business processes. The main objective of the theoretical part of this thesis is to analyze the concept of gamification and selected business processes with the possibility of their gamification. The aim of the practical part is based on the acquired knowledge from the theoretical part to design gamified solutions for selected business processes. For the process of motivation of employees is created prototype gamification using program Hubspot CRM and Pointagram. Both these programs are analyzed in the work with the process of creating the solution in selected programs. The end of the practical part is the prototype validation, which is based on the feedback of people from the real work environment. Based on this, it can be assumed that the prototype can be deployed in a real work environment with positive motivational effects.
Klíčová slova: Hubspot CRM; possibilities of gamification in business processes; Gamification; Pointagram

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2019
Datum podání práce: 30. 11. 2019
Datum obhajoby: 23. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69825/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: