Design značky oblečení a infografických potisků

Název práce: Design značky oblečení a infografických potisků
Autor(ka) práce: Volkhin, Illia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Voldřich, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy současné tendence potisku triček, konkurence a preferenci zákazníka navrhnout značku zastřešující konceptuální propojení oděvního průmyslu s autorskými motivy infografik přenesených na textil za výužití technologii digitiálního nebo sublimačního tisku nebo strojního vyšívání na textil. Tato značka je konceptem spojení oděvního průmyslu a informační grafiky, což autor považuje za velmi perspektivní oblast podnikání. V teoretické části je nejdříve nastíněn historický vývoj oděvního průmyslu a trička, jsou uvedeny statistiky znázorňující to, že se trh oděvního průmyslu neustále roste. Poté jsou uvedeny základní pojmy firemní identity a její pravidla pro vytvoření správné komunikaci značky. Následně autor seznamuje čtenáře s infografikou a vymezuje ji jako vyšší stavební úroveň vizuální reprezentace informací. Praktická část je věnovaná analýze trhu a tvorbě vlastní značky včetně vizuálního stylu, designu triček (informačních grafik) a návrhu propagačních strategií. Výstupem této práci je hotový koncept podniku, který umožňuje okamžité vstoupení na trh a unikátní autorský design triček, vytvořený na základě dotazování cílové skupiny a důkladné analýzy konkurence.
Klíčová slova: tričko; vizualizace; infografika
Název práce: Design of clothing brand and infographics prints
Autor(ka) práce: Volkhin, Illia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Voldřich, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is based on the analysis of the current trend of printing T-shirts, competition and customer preference to design a brand covering the conceptual connection of the clothing industry with copyright motifs of infographics transferred to textiles using digital or sublimation printing or embroidery on textiles.This brand is a concept of combination of clothing industry and information graphics, which the author considers as very promising area of business. In the theoretical part, the historical development of the clothing industry and T-shirts are first outlined, statistics showing that the clothing market is constantly growing. Then the basic concepts of corporate identity and its rules for creating the right brand communication are presented. Subsequently, the author introduces the reader to the infographics and defines it as a higher construction level of visual representation of information.The practical part is devoted to market analysis and creation of own brand including visual style, design of T-shirts (information graphics) and design of promotional strategies. The outcome of this work is a finished concept of the company, which allows immediate entry into the market and unique author's design of T-shirts, created by questioning the target group and a thorough analysis of the competition.
Klíčová slova: visualization; t-shirt; infographics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2019
Datum podání práce: 9. 12. 2019
Datum obhajoby: 31. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71104/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: