Inovace marketingové strategie společnosti In Floor podlahy s.r.o

Název práce: Inovace marketingové strategie společnosti In Floor podlahy s.r.o
Autor(ka) práce: Valentová, Sabina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Název této diplomové práce je Inovace marketingové strategie společnosti in Floor podlahy s.r.o. Jak již plyne z názvu, práce se zabývá nastavením nové marketingové strategie firmy působící na trhu s podlahovými krytinami. V první části práce je vymezen teoretický základ. Z něj vychází praktická část, kde je nejprve provedena analýza prostředí firmy pomocí nástrojů situační analýzy. Konktrétně pomocí PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy. Ty jsou následovány popisem prvků marketingového mixu - produktu, cenových strategií a distribuce. Výstupem této práce je konkrétní návrh inovací jednotlivých prvků komunikačního mixu firmy se speciálním zaměřením na online marketing. V závěru práce je rozepsán rozpočet na reklamní kampaň pro rok 2020.
Klíčová slova: inovace; marketingová strategie; marketingový mix; komunikační mix
Název práce: Innovation of marketing strategy of the company in Floor podlahy s.r.o
Autor(ka) práce: Valentová, Sabina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The title of this master’s thesis is Innovation of marketing strategy of the company in Floor Floor s.r.o. As the title says, the thesis follows up a new marketing strategy of a company operating in the floor covering market. The first part defines the theoretical basis. Which is followed up by practical part where the analysis of the environment of the company is done using situational analysis tools. Specifically using PEST analysis, Porter's five forces model and SWOT analysis. These are followed up by a description of the elements of the marketing mix - product, pricing strategies and distribution. The output of this work is a concrete proposal of innovation of individual elements of communication mix with a focus on online marketing. The budget for advertising campaign for 2020 was drawn up in the last part of the thesis.
Klíčová slova: innovations; marketing strategy; marketing mix; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2019
Datum podání práce: 9. 12. 2019
Datum obhajoby: 23. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70094/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: