Analýza marketingový aktivit vybraného podniku

Název práce: Analýza marketingový aktivit vybraného podniku
Autor(ka) práce: Körberová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Macas, Albert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je navržení a realizace marketingových prostředků, které povedou k upevnění a zlepšení stávající pozice vybrané společnosti na trhu. Hlavní část práce tvoří konkrétní návrh a realizace řešení problému zjištěného prostřednictvím analýzy podniku a také jeho mikrookolí. Toto řešení v sobě odráží informace, které byly získány v rámci provedených mystery shoppingů a ankety. Následně dochází k vyhodnocení dopadů realizace, a to z kvantitativního i kvalitativního hlediska. Dále je v práci uvedeno několik opatření, která by podniku měly pomoci při jeho dalších marketingových aktivitách a také fungování obecně. Tyto návrhy jsou také základem uvedeného marketingové plánu, který obsahuje konkrétní události uskutečnitelné ve zvoleném měsíci.
Klíčová slova: marketingové aktivity; Barový quiz; malé a střední podniky ; marketingový plán
Název práce: Analysis of Marketing Activities of Selected Company
Autor(ka) práce: Körberová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Macas, Albert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to design and realize marketing tools that will lead to the consolidation and improvement of the current position of a selected company on the marekt. The main part of the thesis consists of specific design and realization of the solution to the problem identified through the anlysis of the company and its microenvironment. This solution reflects information gathered from mystery shopping and surveys. Subsequently, the impacts of implementation are quantiatively and qualitatively evaluated. Furthermore, the thesis states several measures that should help the company in its further marketing activities and also in current operation. These suggestions are also the basis of the marketing plan, which contains specific events feasible in the selected month.
Klíčová slova: marketing activities; small and medium enterprises; marketing plan; Barovy quiz

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 3. 2019
Datum podání práce: 11. 12. 2019
Datum obhajoby: 3. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69173/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: