Strategie personální agentury

Název práce: Strategie personální agentury
Autor(ka) práce: Piperková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce s názvem Strategie personální agentury má za cíl popsat nábor lidských zdrojů v personálních agenturách se zaměřením na jejich hledání a oslovování. Jelikož se metody personalistiky díky technologickému vývoji znatelně zdokonalily, je v textu popsáno srovnání s metodami tradičními a jejich celková evoluce v průběhu let. Teoretická část se tak zabývá jednotlivými kroky procesů získávníní zaměstnanců v prostředí personálních agentur se zaměřením na rozsáhlé možnosti využití internetu. Popis vybraných procesů recruitmentu personálních agentur je posléze srovnán se strategií společnosti GoodCall s.r.o. Pro tuto práci je zvolena metodika analýzy silných a slabých stránek vybrané společnosti a na závěr navržen směr budoucího vývoje pro zajištění její konkurenceschopnosti.
Klíčová slova: Strategie personální agentury; Hledání a oslovování kandidátů; Použití moderních technologií v personalistice
Název práce: Recruitment Agency Strategy
Autor(ka) práce: Piperková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis with its name Strategy of recruitment agency aims to describe recruitment of human resources applied in recruitment agencies with a focus on searching and approaching them. As the methods of human resources have been considerably improved due to technological development, the text delineates the comparison with traditional methods and their evolution over the years.The theoretical part thus deals with the individual steps relating to the activities of the process of recruitment agencies with a concentration on the extensive possibilities offered by the Internet. The description of selected recruitment processes of recruitment agencies is then compared with the chosen company GoodCall s.r.o.The methodology of the work is an analysis of strengths and weaknesses of the selected company and in the end, it is suggested a direction of future development in order to ensure its competitiveness.
Klíčová slova: Recruitment agency strategy; Searching and approaching candidates in recruitment; Using modern technology in human resources

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2019
Datum podání práce: 23. 4. 2020
Datum obhajoby: 2. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69959/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: