Marketingová a komunikační strategie společnosti ABOUT YOU na českém trhu

Název práce: Marketingová a komunikační strategie společnosti ABOUT YOU na českém trhu
Autor(ka) práce: Suková, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingovou a komunikační strategii internetového obchodu ABOUT YOU na českém trhu. Cílem je rovněž prezentovat různé návrhya doporučení, jež by mohly vést k celkovému zlepšení a zefektivnění z hlediska komunikační strategie. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v první části jsou vymezeny základní teoretické pojmy a modely, které jsou klíčové k pochopení celkové problematiky marketingové a komunikační strategie. Jedná se například o teoretické ukotvení marketingu, marketingového mixu a ostatních pojmů souvisejících s tématem této diplomové práce. Praktická část začíná obecným představením společnosti ABOUT YOU, a následně jsou v práci využity vybrané aplikované modely z teoretické části. Stěžejním bodem v praktické části je dotazníkové šetření, jehož výstupy spolu s návrhy a doporučeními by mohly pomoci zefektivnit a vylepšit dosavadní strategii ABOUT YOU.
Klíčová slova: ABOUT YOU; marketingová strategie; marketingový mix; influencer; sociální sítě; komunikační strategie; dotazníkové šetření
Název práce: Marketing and communication strategy of ABOUT YOU company on the Czech market
Autor(ka) práce: Suková, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this Master Thesis is an analysis of marketing and communication strategy of ABOUT YOU company on the Czech market. The other objective is to propose some suggestions and recommendations, which could lead to general improvement of the existing strategy. The thesis is divided into theoretical and practical part, whereas in the first part, there are basic terms and models defined, necessary for better understanding to the whole problematic of marketing and communication strategy such as marketing, marketing mix and other terms related to the topic of this thesis. The second part, the practical one, starts with the introduction of ABOUT YOU company, and continues with chosen applied models and terms described in the theoretical part. The crucial aspect of the practical part is a questionnaire survey, which altogether with suggestions and recommendations, could help improve the existing strategy ABOUT YOU and make it more effective too.
Klíčová slova: ABOUT YOU; marketing strategy; marketing mix; communication strategy; influencer; social networks; questionnaire survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 8. 2019
Datum podání práce: 13. 4. 2020
Datum obhajoby: 3. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70265/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: