Kreativní potenciál veřejného prostranství měst a jeho využití v městském marketingu

Název práce: Kreativní potenciál veřejného prostranství měst a jeho využití v městském marketingu
Autor(ka) práce: Procházková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Krbová, Jana
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá veřejným prostranstvím a jeho úlohou v městském marketingu při budování image města. Cílem práce je identifikace faktorů, jež se řadí do kreativního potenciálu veřejného prostranství. Práce se dále zaměřuje na možné využití kreativního potenciálu veřejného prostranství pro budování image města. V rámci práce bude pracováno s pojmy jako je veřejné prostranství / veřejný prostor, rozvojový potenciál, inovace, kreativita, participace, kreativní index a s dalšími pojmy, které se k tématu váží. Obsah práce je rozdělen do dvou částí. Teoretická část věnuje pozornost související teorii a objasnění terminologie v problematice veřejného prostranství a městského marketingu. Praktická část se zabývá formulací faktorů, jež lze zařadit do kreativního potenciálu veřejného prostranství, významem tohoto potenciálu při budování image města a evaluací způsobů využití kreativního potenciálu veřejného prostranství ve městě Plzni.
Klíčová slova: veřejné prostranství; kreativní potenciál; kreativita; image města; městský marketing
Název práce: Creative potential of the urban area and its use in urban marketing
Autor(ka) práce: Procházková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Krbová, Jana
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with public space and its use in urban marketing and image construction process. The aim is to identify factors of creative potential of public spaces. The thesis is then focused on possible using of creative potential of public space for city image construction. In the context of this text will be included the terms like public space, development potential, innovation, creativity, participation, creativity index and other terms, which are related to this topic. Diploma thesis is divided into two parts. The theoretical part includes related theory and terminology clarification of public space and urban marketing topics. In the practical part are set formulations of factors, which can be included in creative potential of public space. There is also described the importance of this potential for city image construction and finally there are evaluated the ways of using the creative potential of public space in the city of Pilsen.
Klíčová slova: public space; creative potential; creativity; city image; urban marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 2. 2019
Datum podání práce: 20. 4. 2020
Datum obhajoby: 12. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68838/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: