Exportní příležitosti českých subjektů na kanadském trhu s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem

Název práce: Exportní příležitosti českých subjektů na kanadském trhu s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Autor(ka) práce: Drbohlavová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Z první kapitoly se čtenář dozví základní údaje o Kanadě, tedy údaje týkající se geografie a demografie, úředních jazyků, územního rozdělení, politického systému a historie. Celá druhá kapitola bude věnována ekonomické charakteristice Kanady, vybraným hospodářským ukazatelům a dále pak vývoji jednotlivých hospodářských sektorů. Třetí kapitola bude obecně popisovat zahraniční obchod dané země, její obchodní bilanci, teritoriální a komoditní strukturu a také dovozní a vývozní podmínky. Ve čtvrté kapitole se budu věnovat obchodním a ekonomickým vztahům s Českou republikou. Poslední, pátá kapitola, přiblíží vše, co se týká obchodního jednání s partnery z kanadské oblasti.
Klíčová slova: kanadský trh; kulturní specifika; zahraniční obchod
Název práce: Export opportunities of czech entities on the Canadian market with a view to the cultural diversity
Autor(ka) práce: Drbohlavová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
From the first chapter a reader can learn the basic information about Canada which means information about geography and demography, official languages, regional division, political system and history. The second chapter will be related to the economical characteristic of Canada, to the basic economic indicators and then to the development of the particular economic sectors. The third chapter will generally describe the international trade of the country, its trade balance, territorial and commodity structure and at last the conditions of export and import activities. The fourth chapter will be about the business and economic relations with Czech Republic. The last, fifth chapter, will give the reader a chance to learn more about the cultural diversity and deal with the canadian partners.
Klíčová slova: cultural diversity; international trade; Canadian market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 11. 2008
Datum podání práce: 12. 12. 2008
Datum obhajoby: 15. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16475/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: