Marketingová komunikace se zákazníky při změně majitele společnosti

Název práce: Marketingová komunikace se zákazníky při změně majitele společnosti
Autor(ka) práce: Volšík, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této bakalářské práce je analýza podniku Optima Precise s.r.o. z marketingového hlediska při změně majitele společnosti. Hlavním cílem práce je přiblížit proces změn, které souvisejí s uvedenou skutečností a týkají se firemní komunikační strategie. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingového a komunikačního mixu a firemní identity, podle kterých je následně sestavena část praktická. Součástí práce a zároveň výstupem praktické části jsou doporučení, která vyplývají z nashromážděných dat. V závěru práce je pak zkonstatován pozitivní výsledek provedených změn.
Klíčová slova: Marketingový mix; Komunikační mix; Firemní identita; Rebranding
Název práce: Marketing communication with customers when changing the company owner
Autor(ka) práce: Volšík, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of company Optima Precise s.r.o. from the marketing point of view in a situation when the company owner is changed. The main goal of the thesis is to approach the process of changes which are related to the given fact and the corporate communication strategy. The theoretical part describes the tools of marketing and communication mix and corporate identity, according to which the practical part is compiled. Part of the thesis and the output of the practical part are recommendations, which arise from the collected data. At the end of the work, a positive result of the changes is stated.
Klíčová slova: Marketing mix; Communication mix; Corporate identity; Rebranding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2019
Datum podání práce: 22. 4. 2020
Datum obhajoby: 20. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70544/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: