Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat

Název práce: Online marketingová strategie hotelu Vienna House Diplomat
Autor(ka) práce: Burešová, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Kvítková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce je online strategie konkrétního hotelu se zaměřením na analýzu webové stránky jakožto hlavního komunikačního kanálu. Hlavním cílem práce bylo zanalyzovat webovou stránku z hlediska uživatelské přívětivosti a viditelnosti ve vyhledávačích. V úvodních kapitolách došlo k vymezení online marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu, byl také představen online komunikační mix a marketing na sociálních médiích. Následující kapitola se zabývá webovou stránku a jejími náležitostmi. Analytická část je rozdělena do několika podkapitol, ve kterých došlo k realizaci heuristické a SEO analýzy a byla měřena efektivnost sjednocení komunikace na sociálních sítích. Závěrečné kapitoly se pak zabývají analýzou mediálního obrazu hotelu a komparací efektivnosti dvou online kampaní. Hlavní poznatky práce jsou pak shrnuty v závěru.
Klíčová slova: online marketingová strategie; specifika online marketingu v cestovním ruchu; webová stránka; marketing na sociální sítích; internet; SEO analýza
Název práce: Analysis of the online marketing strategy of Vienna House Diplomat
Autor(ka) práce: Burešová, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Kvítková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this thesis is the online strategy of a particular hotel with a focus on the analysis of the website as the main communication channel. The main aim of the thesis was to analyze the website in terms of user friendliness and visibility in search engines. In the introductory chapters, the definition of online marketing and its specifics in tourism was defined, as well as an online communication mix and marketing on social media. The following chapter deals with the website and its requisites. The analytical part is divided into several subchapters, in which heuristic and SEO analysis was realized and the effectiveness of unification of communication on social networks was measured. The final chapters deal with the analysis of the media image of the hotel and comparing the effectiveness of two online campaigns. The main findings are summarized in the conclusion.
Klíčová slova: social media marketing; internet; SEO analysis; online marketing strategy; specifics of online marketing in tourism; website

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 6. 2019
Datum podání práce: 22. 4. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70009/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: